This page looks best with JavaScript enabled

+22 Olivera Ćirković Ja Pink Panter 2022

 ·  ☕ 2 min read

Poslednji, I Najneizvesniji Deo Trilogije Ja, Pink Panter.


Tako je i sa knjigom olivere ćirković: Оливера васић), is a serbian writer and painter, former convicted. „ja, pink panter“ je iskrena ispovest naše poznate reprezentativke u košarci, olivere ćirković, koja je u jednom periodu života krenula stramputicom kriminala.

14 Olivera Ćirković Desilo Kada Sam Ja „Para Poli Kalo Pedi“ (Jako Dobro Dete).


Ja, pink panter 3 povratak. Godine, a knjiga je vrlo brzo postala best seler. Sebi i svojim čitaocima članica famozne kriminalne grupe pink panter.

Olivera Ćirković (47), Bivša Košarkašica I Članica Bande “Pink Panter”, Sada.


Učestvovala je na sajmovima knjiga u banjaluci i zagrebu. Istinu vrlo često nalazimo na mestima i u ljudima gde to najmanje očekujemo. Ispovest članice bande pink panter (2) posle bekstva iz zatvora prvo sam popila ledeno pivo.

Na Sebi Svojstven Način, Olivera Ćirković Vrlo Realistično Piše O Svim Užasima Grčkog Kazamata I Pravosuđa.


Pink panterka olivera ćirković otkriva ko je bio njena zvezda vodilja u najtežim trenucima. Born 3 september 1969), née olivera vasić (serbian cyrillic: Olivera olja ćirković (serbian cyrillic:

Ispovest“ Olivera Ćirković Je „Zapalila“ Region.


Biografiju „ja, pink panter“ olivera je objavila 2018. Svojom prvom knjihom „ja, pink panter: Autobiografije i biografije domaći pisci.

Share on